Întrebări frecvente și răspunsuri
Majoritatea comenzilor plasate în zilele lucrătoare ajung la clienții noștri într-un interval de 1-2 zile lucrătoare. Pentru comenzile plasate în zilele nelucrătoare, acestea vor fi procesate în prima zi lucrătoare după data plasării comenzii.
Conform legii, puteți returna un produs achiziționat de la noi în termen de 14 zile de la achiziția acestuia.
Politica completă de retur poate fi consultată accesând acest link: [link]
Dacă comanda plasată a fost deja procesată și este in curs de livrare spre dumneavoastră, adresa de livrare a produselor poate fi schimbată contactând transportatorul și folosind ca referință codul AWB al comenzii primit pe email.
Dacă comanda dumneavoastră nu a fost încă procesată sau nu sunteți în posesia AWB-ului, adresa poate fi schimbată contactându-ne telefonic sau prin email.
La fiecare schimbare de status al unei comenzi, veți primi un email de notificare în privința acestui lucru.
Pentru întrebări, ne puteți contacta telefonic la 0727 994 010, prin Whatsapp la același număr sau prin email la adresa comenzi@ieftinonline.ro .
Dacă comanda plasată a fost deja procesată și este in curs de livrare spre dumneavoastră, adresa de livrare a produselor poate fi schimbată contactând transportatorul și folosind ca referință codul AWB al comenzii primit pe email.
Dacă comanda dumneavoastră nu a fost încă procesată sau nu sunteți în posesia AWB-ului, adresa poate fi schimbată contactându-ne telefonic sau prin email.
Magazinul nostru online livrează momentan doar în România.
De cele mai multe ori, da. Totuși, în cazul în care comanda dumneavoastră conține foarte multe articole, atunci este posibil ca aceasta să fie livrată în mai multe pachete.